Видавець: Інститут педагогіки НАПН України, ВФ "Крок за кроком", Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти", Міністерство освіти і науки України, Портал "Нова українська школа"
Категорії: Інклюзивне навчання, Бібліотечна справа, Вища освіта, Засоби навчання, Наукове і методичне забезпечення освіти, Післядипломна освіта, Початкова освіта, Психологічна служба та соціально-педагогічний патронат, Управління закладом освіти
Навчальний рік: 2017/2018 н.р., 2018/2019 н.р.
Пiлотування проекту нового ДСПЗО
Завантажити файли:
Навчально-методичний посібник “Порадник для вчителя”
Розділ 1. ОГЛЯД КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ завантажити
- Виклики, що стоять перед початковою школою
- Чинники якісної початкової освіти
- Мета і головні компоненти Концепції Нової
української школи
- Компетентнісний підхід, ключові компетентності
- Педагогіка партнерства
- Особливості організації освітнього процесу
- Особистісно-орієнтована модель освіти
- Формування загальнолюдських цінностей
- Структура освітнього процесу
- Організація освітнього середовища
Розділ 2. ПУТІВНИК ПО СТАНДАРТУ
ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ завантажити
- Цільові групи
- Принципи стандарту початкової освіти
- Зміст освіти: освітні галузі
- Модельні навчальні програми
- Базовий навчальний план
- Типовий навчальний план
- Робочий навчальний план закладу освіти
- Календарне планування
Розділ 3. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ
ДІТЕЙ 6-7-РІЧНОГО ВІКУ завантажити
- Початок навчання у школі: вплив на емоційний
стан і поведінку дитини
- Особливості психічних і пізнавальних процесів
- Етапи та умови розвитку пізнавальних інтересів
- Особливості розвитку дитини під час організації
навчання
Розділ 4. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО
СЕРЕДОВИЩА:
СЕРЕДОВИЩЕ, ЩО НАЛЕЖИТЬ ДІТЯМ завантажити
- Роль учителя у формуванні психологічно
безпечного середовища
- Забезпечення права вибору.
- Формування спільних цінностей
- Практичне завдання 1
- Ранкові зустрічі
- Навчальні центри. Навчальні матеріали та їх
організація
- Практичне завдання 2
- Розвиток відповідальності. Встановлення
правил
- Участь дітей в організації освітнього
середовища
- Святкування розмаїтті та соціальна інклюзія
- Практичне завдання 3
Розділ 5. ІНТЕГРАЦІЯ: ТЕМАТИЧНИЙ
І ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХОДИ завантажити
- Інтеграція в освіті. Інтегроване навчання
- що таке інтеграція
- інтеграція в освіті
- що таке інтегроване навчання
- Діяльнісний підхід.
Критичне мислення і вирішення проблем
- технологія «Читання і письма» для розвитку критичного мислення
- цілі навчання (таксономія Блума)
- Деякі стратегії розвитку критичного мислення
- мозкова атака
- асоціативний кущ
- кубування
- знаємо-хочемо дізнатися-дізналися
- Діяльнісний підхід. Ротаційні моделі «Щоденні 5»
(читання і письмо) і «Щоденні 3» (математика)
- щоденні діяльності – ротаційні моделі
- стратегії забезпечення ротаційних моделей
- місце для загального збору та ввідні уроки
- я-схеми
- дизайн класу
- запроваджуємо «Щоденні 5» і «Щоденні 3»
- розглядаємо детальніше кожний із компонентів ротаційної
моделі «Щоденні 5»
- розглядаємо детальніше ротаційну модель «Щоденні 3»
Розділ 6. ТЕМАТИЧНЕ НАВЧАННЯ:
ПЛАНУВАННЯ ТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ завантажити
- Формування міжпредметних компетенцій у
процесі тематичного навчання.
- Створення в учнів цілісного уявлення про
оточуючий світ.
- Міжпредметні зв’язки як фундамент для
формування в учнів умінь комплексного
бачення проблем реальної дійсності.
- Розвиток умінь бачити взаємозв’язків всіх
аспектів життя.
- Планування тематичного навчання..
Розділ 7. ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ
НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ завантажити
- Мета і цілі оцінювання у сучасній школі
- формальне оцінювання
- цілі оцінювання
- Коли починати оцінювання?
- Спостереження і записи
- Діти з особливими освітніми потребами
- Основні аспекти процесу оцінювання
- вербальне оцінювання -
- відстеження індивідуальних досягнень учнів
- надання зворотного зв’язку
- контрольно-оцінювальна діяльність
- Технологія портфоліо
- Практичне завдання
Розділ 8. СПІВПРАЦЯ З БАТЬКАМИ завантажити
- Основні шляхи співпраці: спілкування
- формальне й неформальне спілкування
- основні форми спілкування: батьківські збори,
індивідуальні зустрічі з батьками та інші
- батьківська кімната
- Основні шляхи співпраці:
залучення батьків до освітнього процесу
- переваги співпраці вчителя і батьків
- батьки як помічники вчителя
- підготовка батьків до виконання ролі помічника вчителя
- Практичне завдання
- Корисні ресурси
Розділ 9. СВЯТКУВАННЯ БАГАТОМАНІТНОСТІ.
СОЦІАЛЬНА ІНКЛЮЗІЯ завантажити
- Правовий аспект інклюзії в освіті
- Основні поняття: інклюзивна освіта,
діти з особливими освітніми потребами
- Особливості організації освітнього процесу
- Індивідуальна програма розвитку для дитини
з особливими освітніми потребами, а саме
для дитини з порушеннями психофізичного
розвитку
- Практика спільного викладання
- Особливості співпраці з батьками
Немає коментарів:
Дописати коментар